HGNLST @ Your Company

 • congressen • openingen • seminars • talkshows • webinars • beurzen • roundtables • user group sessies • personeelsfeesten • international events
• vip dinners • standbouw • communicatietrajecten • virtual events • partner events • award-uitreikingen • borrels • informatiemarkten

Langlopende klantrelaties hebben ervoor gezorgd dat ik grote en complexe organisaties door en door ken en begrijp. Complexe besluitvormingstrajecten, inzet vanuit verschillende afdelingen en rollen, brand manuals, tijdsdruk en meer – inmiddels weet ik hoe de hazen lopen.

Tijdelijke ondersteuning

Dit betekent dat ik mijn expertise ook kan inzetten voor tijdelijke ondersteuning binnen een bedrijf – of dat nu een organisatiebureau is of directe klanten. Omdat de juiste expertise niet in huis is voor het project of juist als side-kick van het vaste team, een te kort is aan handen & voeten of er behoefte is aan het opnieuw aanbrengen van een structuur binnen een afdeling. Juist mijn ervaring aan zowel klant- als bureauzijde en mijn uitgebreide netwerk maken dat ik van toegevoegde waarde kan zijn voor jouw organisatie. Bij jullie intern of vanuit mijn eigen kantoor.

CONTACT

TELEFOON
+31 (0)6 51917359
E-MAIL
annemieke@hgnlst.nl

congressen • openingen • seminars • talkshows • webinars • beurzen • roundtables • user group sessies • personeelsfeesten • international events • vip dinners • standbouw • communicatietrajecten • virtual events • partner events • award-uitreikingen • borrels • informatiemarkten

• ontwikkelen van het strategische – en creatieve concept • opstellen communicatie- en projectplanning • projectmanagement • communicatie en registratie • beursontwikkeling en -productie • technische- en logistieke draaiboeken • productionele uitvoering • logistiek – en financieel management • aansturen en enthousiasmeren van het projectteam (zowel intern als extern) en toeleveranciers •